Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Το σοκ της Ελένης Μενεγάκη! Διέκοψε την εκπομπή, ενώ η καλεσμένη της διηγούνταν την κακοποίηση από τη μητέρα της (video)


Τη γυναίκα που έζησε την κακοποίηση στην παιδική της ηλικία και την περιγράφει  στο βιβλίο της φιλοξένησε η Ελένη Μενεγάκη. Η παρουσιάστρια, πριν ακόμα ξεκινήσει τη συζήτησή της με τη Λυδία Γιαννακοπούλου, παραδέχτηκε ότι της ήταν πάρα πολύ δύσκολο να παρουσιάσει το θέμα. Κάτι που φάνηκε και στη διάρκεια της συνέντευξης...


Τα λόγια της συγγραφέως του βιβλίου "Το χάδι της ΜηΤέρας", σόκαραν την Ελένη. "Η ιστορία στο βιβλίο ξεκινάει από την ηλικία των 4, όταν και άρχισα να έχω αναμνήσεις. Τα έθαψα βαθιά μέσα μου για πολλά χρόνια. Με κυρίευαν, όμως, το μίσος και η αδικία. Αναρωτιόμουν, γιατί σε μένα; Το βιβλίο ήταν σαν λύτρωση. Πονούσα με κάθε γραφή που έγραφα... Είχα την ανάγκη να βγάλω το δηλητήριο από μέσα μου"
Η Ελένη δυσκολευόταν να της ζητήσει να περιγράψει τι έζησε και διάβασε κάποια αποσπάσματα από το βιβλίο, κυριολεκτικά σοκαριστικά. Σταμάτησε, λέγοντας: "Αδυνατώ να το πιστέψω" και ζήτησε διάλειμμα για διαφημίσεις...
Στη συνέχεια της συζήτησης, η Ελένη Μενεγάκη θέλησε να μάθει πώς ως παιδί δεν μοιράστηκε τα όσα ζούσε με άλλους ανθρώπους. Η απάντηση της Λυδίας Γιαννακοπούλου συγκλονίζει: "Δεν είχα αντίληψη τότε, νόμιζα ότι αυτή ήταν η πραγματικότητα. Όπου και να απευθύνθηκα για βοήθεια, όλοι με γύριζαν πίσω σε εκείνη..."
Η συγγραφέας περιέγραψε ακόμα πώς γλύτωσε απ' αυτή την κατάσταση και ποια είναι η σχέση της με τη μητέρα της σήμερα: "Δεν έχουμε καμία επαφή από τότε που έφυγα από το σπίτι. Όταν κάποια στιγμή έτυχε να συναντηθούμε, τη ρώτησα γιατί και μου είπε "τότε ήμουν φευγάτη, τώρα είμαι καλά". Αλλά δεν νομίζω ότι αυτά τα άτομα αλλάζουν ποτέ. Δεν έχουν συναισθήματα".
Η Ελένη Μενεγάκη φάνηκε να μην συνήλθε ποτέ απ' αυτή την ιστορία και στη λήξη της εκπομπής της αποκάλυψε ότι σήμερα ένιωσε σαν να έκανε εφτά εκπομπές μαζί...
Δείτε το video.


aniwthoi.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: