Τι σας ωθεί στο να δώσετε προσοχή σε μια διαφήμιση;
Είναι το προϊόν;
Τα χρώματα;
Το μήνυμα;
Λοιπόν η μέθοδος που οι διαφημιστές λατρεύουν να επιλέγουν το τελευταίο διάστημα είναι αυτή του σοκ.
Από τις ακαθόριστες, συγκλονιστικές εικόνες, μέχρι τα τρισδιάστατα
εφέ αυτή η διαφήμιση ανήκει στην κατηγορία που απαιτεί και μια δεύτερη,
σχολαστικότερη ματιά προκειμένου να εκτιμηθεί.
Η συγκεκριμένη ξεγελά καθώς αφορά στούντιο πιλάτες στις ΗΠΑ και όχι
κάποιο γυναικείο αξεσουάρ. Ποιος θέλει να κουβαλάει, σαν τσάντα, έναν
όγκο από λίπος; Συνδυάστε το μήνυμα με την εικόνα ενός κακογυμνασμένου
σώματος και έχετε την τέλεια συνταγή για μια καμπάνια που στο φινάλε ο
καθένας θα θέλει να ασκηθεί το συντομότερο δυνατό.
aniwthoi.net
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου